Ako na súčasnú opozíciu?
>> utorok 10. februára 2009
Súčasný stav preferencií politických strán potvrdzuje veľmi dobrú preferenčnú kondíciu strany Smer a jej lídra Róberta Fica. Neviem, či marketingové oddelenie Smeru vytvorilo nejaký manuál pre verejné vyjadrenia jej predstaviteľov, ale ak nie tak tu je malá ukážka ako by mohol vyzerať.
Ostrá kritika - Nech ide o akúkoľvek tému vždy treba v rámci nej nájsť priestor na ostrú kritiku bývalej vlády. Kľúčové slová: Dzurinda, Mikloš, SDKÚ, SPP, privatizácia, strategické podniky, rozkrádanie, zdražovanie, sociálna genocída, Kaník, Zajac, Zdravotné poisťovne, zisk, II. pilier, silný štát.
Mikloš - Ivan Mikloš zaberie vždy, t.j. spájanie Mikloša zo všetkým zlým (napr. „manažéri na Wall Street miklošovského strihu“).
Energetika – najslabšie miesto opozície
Kľúčové slová: plyn, 600%, neustále zvyšovanie cien, Mikloš, Jaslovské Bohunice, Mochovce, Enel, privatizácia, miliardové škody, energetická sebestačnosť, zlé rozhodnutia, zahraničné monopoly, ekonomická vlastizrada
Odchod! - V pravidelných intervaloch treba vyzývať opozičných lídrov aby odišli do politického dôchodku, lebo to zaručí , že tam ostanú (poslúchať Smer predsa nebudú!) a bude koho kritizovať.
Nový zdražovač - V prípade, že sa v opozícii objaví nová tvár, treba nájsť v prvom rade prepojenie zo špičkami bývalej vlády a presvedčiť ľudí o tom, že by robila rovnako zlé rozhodnutia ako Ivan Mikloš. Rovnaký postup treba aplikovať v prípade akejkoľvek novej opozičnej strany
Maďarská karta - V krajnom prípade, ak dochádzajú argumenty treba otvoriť maďarskú kartu (najmä 8 ročnú spoluprácu SDKÚ a KDH s SMK).
0 komentárov:
Zverejnenie komentára